{"id":574,"date":"2014-04-02T22:15:23","date_gmt":"2014-04-02T20:15:23","guid":{"rendered":"http:\/\/blog.webshark.hu\/?p=574"},"modified":"2014-04-13T22:15:34","modified_gmt":"2014-04-13T20:15:34","slug":"hogyan-befolyasolja-egy-kulcsszo-a-tartalmaidat","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/blog.webshark.hu\/2014\/04\/02\/hogyan-befolyasolja-egy-kulcsszo-a-tartalmaidat\/","title":{"rendered":"Hogyan befoly\u00e1solja egy kulcssz\u00f3 a tartalmaidat?"},"content":{"rendered":"

Egy hat\u00e9kony blogpost meg\u00edr\u00e1sa egy relev\u00e1ns kulcssz\u00f3 haszn\u00e1lat\u00e1val val\u00f3s kih\u00edv\u00e1s minden online v\u00e1llalkoz\u00e1s sz\u00e1m\u00e1ra. Fenntartani az egyens\u00falyt az \u00e9rdekes tartalom \u00e9s egy bizonyos kulcssz\u00f3 haszn\u00e1lata k\u00f6z\u00f6tt \u00fagy, hogy ugyanaz a tartalom\u00a0egyszerre legyen \u00e9rt\u00e9kes az olvas\u00f3k \u00e9s a google sz\u00e1m\u00e1ra nem egyszer\u0171 dolog. Amint az egyens\u00faly megbillen a tartalmaid sikertelenek \u00e9s eredm\u00e9nytelenek lesznek.<\/strong><\/span><\/p>\n

\u00c9rdemesebb egy id\u0151re felf\u00fcggesztened a t\u00f6k\u00e9letes tartalom meg\u00edr\u00e1s\u00e1ra vonatkoz\u00f3 haszontalan t\u00f6rekv\u00e9seidet \u00e9s elgondolkodnod azon, hogyan hozhatod ki \u00a0megoszt\u00e1saidb\u00f3l a maximumot. \u00cdme n\u00e9h\u00e1ny tipp, amelyek seg\u00edts\u00e9gedre lehetnek, hogy blogbejegyz\u00e9seid a keres\u0151k \u00e9s az olvas\u00f3k sz\u00e1m\u00e1ra egyar\u00e1nt hat\u00e9konyak legyenek.<\/p>\n

A kulcssz\u00f3 \u00e9s tartalom megfelel\u0151 egyens\u00falya<\/strong><\/p>\n

B\u00e1r nagy a k\u00eds\u00e9rt\u00e9s, hogy egy adott kulcssz\u00f3 annyiszor szerepeljen egy blogbejegyz\u00e9s sor\u00e1n, ah\u00e1nyszor csak lehets\u00e9ges, ez a m\u00f3dszer a val\u00f3s\u00e1gban t\u00f6bbet \u00e1rt, mint gondoln\u00e1d! A felhaszn\u00e1l\u00f3 szempontj\u00e1b\u00f3l biztos! Ugyanis, ha ugyanazzal a sz\u00f3val t\u00f6bb mint h\u00e1romszor tal\u00e1lkozik r\u00f6vid id\u0151n bel\u00fcl, m\u00e1ris f\u00e1raszt\u00f3nak gondolja tov\u00e1bb olvasni a sz\u00f6veget. Nem felt\u00e9tlen\u00fcl az\u00e9rt, mert nem \u00e9rdekli amir\u0151l \u00edrsz, hanem egyszer\u0171en rontja a rengeteg ism\u00e9tl\u00e9s a felhaszn\u00e1l\u00f3i \u00e9lm\u00e9nyt.<\/p>\n

\"Megfelel\u0151<\/p>\n

Mondok egy p\u00e9ld\u00e1t: le\u00fclsz olvasni egy k\u00f6nyvet \u00e9s egyetlen oldalon bel\u00fcl 15 alkalommal tal\u00e1lkozol mondjuk az ‘online marketing’ kifejez\u00e9ssel. Nem k\u00e9rd\u00e9s, m\u00e1ris k\u00e9rd\u0151re vonod az adott szerz\u0151 iskolai v\u00e9gzetts\u00e9g\u00e9t \u00e9s szak\u00e9rtelm\u00e9t. Ne felejtsd el, nem m\u0171k\u00f6dik ez m\u00e1sk\u00e9nt az interneten sem! Ez a t\u00e9nyez\u0151 sarkalatos pontja a keres\u0151optimaliz\u00e1l\u00e1snak, ebb\u0151l ad\u00f3d\u00f3an nagym\u00e9rt\u00e9kben meghat\u00e1rozza k\u00e9s\u0151bbiekben a honlapod \u00e9rt\u00e9k\u00e9t.<\/p>\n

Ha egy adott kulcssz\u00f3 15x, vagy m\u00e9g ann\u00e1l is t\u00f6bbsz\u00f6r ism\u00e9tl\u0151dik egy cikken bel\u00fcl, az\u00e9rt el\u0151bb-vagy ut\u00f3bb mindenk\u00e9ppen piros lap j\u00e1r. Tartsd szem el\u0151tt az olvas\u00f3k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gedet\u00a0 amikor megfogalmazod tartalmaidat, hiszen v\u00e9gs\u0151 soron ezek az emberek jelentik a legnagyobb kapcsolati t\u0151k\u00e9t! Azok, akik olvasnak, akik v\u00e9lem\u00e9nyt nyilv\u00e1n\u00edtanak, komment\u00e1lnak \u00e9s megosztanak.<\/p>\n

Tartalomba \u00e1gyazott kulcssz\u00f3<\/strong><\/p>\n

Tal\u00e1n egy kicsit kezdetleges megold\u00e1snak t\u0171nik, de mindenk\u00e9ppen eredm\u00e9nyes: el\u0151sz\u00f6r \u00edrd meg a tartalmadat sz\u00e9pen, v\u00e1laszt\u00e9kosan megfogalmazva, \u00e9s ha m\u00e1r k\u00e9sz a sz\u00f6veg, ut\u00e1na k\u00f6vetkezz\u00e9k a kulcssz\u00f3 optimaliz\u00e1l\u00e1s. \u00cdgy ide\u00e1lis esetben a megfelel\u0151 felhaszn\u00e1l\u00f3i \u00e9lm\u00e9nyhez juttatod az olvas\u00f3t, hiszen teljes er\u0151ddel a sz\u00f6vegre f\u00f3kusz\u00e1lt\u00e1l \u00edr\u00e1s k\u00f6zben, a kulcssz\u00f3 pedig csak azut\u00e1n ker\u00fclt bele a tartalomba, miut\u00e1n a j\u00f3l megfogalmazott tartalom-t\u00f6rzs m\u00e1r elk\u00e9sz\u00fclt. Persze arra az\u00e9rt \u00e9rdemes odafigyelni, hogy a jav\u00edtott tartalomban is csak m\u00e9rt\u00e9kkel szerepeljen az adott kulcssz\u00f3 \u00e9s ne amortiz\u00e1ljuk le ut\u00f3lag null\u00e1ra a felhaszn\u00e1l\u00f3i \u00e9lm\u00e9nyt.<\/p>\n

Seg\u00edtenek az eszk\u00f6z\u00f6k<\/strong><\/p>\n

A MOZ Page Grader<\/a> az egyik leghat\u00e9konyabb eszk\u00f6z, amelynek seg\u00edts\u00e9g\u00e9vel ellen\u0151rizheted, hogy kihoztad e a bejegyz\u00e9sedb\u0151l a maximumot. Ha veszed a f\u00e1radts\u00e1got \u00e9s \u00e1tp\u00f6rgeted ezt az eszk\u00f6zt a blogpost-on, r\u00f6gt\u00f6n l\u00e1tni fogod, hogy mit tehetsz annak \u00e9rdek\u00e9ben, hogy m\u00e9g hat\u00e9konyabb el\u00e9r\u00e9sed legyen a keres\u0151kben. Seg\u00edts\u00e9g\u00e9vel ellen\u0151rizni tudod a c\u00edmet, alc\u00edmeket, tag-eket, kiemel\u00e9seket, kulcssz\u00f3 s\u0171r\u0171s\u00e9get \u00e9s m\u00e1s mutat\u00f3kat is a tartalmadban.<\/p>\n

K\u00fcl\u00f6n\u00f6sen akkor hasznos, amikor el\u0151sz\u00f6r fogalmazol meg egy blogpost-ot a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9g \u00e9rdekeit is szem el\u0151tt tartva. K\u00e9s\u0151bb sz\u00e1nd r\u00e1 az id\u0151t, menj v\u00e9gig \u00fajra a bejegyz\u00e9sen \u00e9s n\u00e9zd meg, hogy SEO szempontj\u00e1b\u00f3l mennyire volt hat\u00e9kony \u00e9s annak megfelel\u0151en m\u00f3dos\u00edts a sz\u00f6vegen. Ha ennek az elj\u00e1r\u00e1snak megfelel\u0151en v\u00e9gigellen\u0151rz\u00f6d a bejegyz\u00e9seidet, garant\u00e1lom, hogy a val\u00f3s emberek \u00e9s a keres\u0151motorok sz\u00e1m\u00e1ra is a legt\u00f6bbet hozod ki blog tartalmaidb\u00f3l.<\/p>\n

\u00d6sszefoglalom<\/strong><\/p>\n

A blog tartalmad akkor j\u00f3, ha foly\u00e9konyan lehet olvasni. M\u00e9g akkor is, ha egy bizonyos kulcssz\u00f3ra k\u00f6zben, vagy ut\u00f3lag optimaliz\u00e1ltad.<\/p>\n

P\u00e9ldak\u00e9nt itt van ez a post, amit a „kulcssz\u00f3”-ra optimaliz\u00e1ltam. \u00cdgy n\u00e9z ki a SEO-ja. Nyilv\u00e1nval\u00f3an ez egy egyszer\u0171 kulcssz\u00f3. Mindannyian tudjuk, hogy vannak enn\u00e9l sokkal \u00e1rnyaltabb, \u00f6sszetettebb kifejez\u00e9sek is amire optimaliz\u00e1lnunk kell. De most \u00f6szint\u00e9n! \u00c9szrevett\u00e9l ebb\u0151l valamit, mik\u00f6zben olvastad ezt a bejegyz\u00e9st?<\/p>\n

\"Kulcssz\u00f3\"<\/p>\n

Neked milyen taktik\u00e1d van a hat\u00e9kony tartalom\u00edr\u00e1sra, hogy egyszerre legyen k\u00f6nnyen fogyaszthat\u00f3 \u00e9s megfelel\u0151en kulcssz\u00f3ra optimaliz\u00e1lt? \u00cdrd meg hozz\u00e1sz\u00f3l\u00e1sban!<\/p>\n

Ha tetszett a cikk, ne hagyd komment \u00e9s megoszt\u00e1s n\u00e9lk\u00fcl!\u00a0Hasznos volt a bejegyz\u00e9s?\u00a0L\u00e1jkolj<\/a>, vagy\u00a0+1<\/a>. K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck!
\n