<\/a><\/p>\nKit is c\u00e9lzok meg?<\/h2>\n
Lehet egy \u00fajonnan indul\u00f3, vagy ak\u00e1r egy \u00e9vtizedek \u00f3ta m\u0171k\u00f6d\u0151 c\u00e9ged, ha el akarsz adni valamit, akkor mindig fel kell tenned magadnak a k\u00e9rd\u00e9st: kit c\u00e9lzok meg? M\u00e9g, ha egy sz\u00e9les k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gr\u00e9teget is pr\u00f3b\u00e1lsz meg el\u00e9rni, akkor is fontos a k\u00e9rd\u00e9s. Min\u00e9l t\u00f6bbet tudsz a piacodr\u00f3l, amelynek \u00e9rt\u00e9kes\u00edteni szeretn\u00e9l, ann\u00e1l hat\u00e9konyabb lesz a marketinged.<\/p>\n
Ha p\u00e9ld\u00e1ul k\u00e9zkr\u00e9met pr\u00f3b\u00e1lsz meg eladni, akkor\u00a0tal\u00e1n\u00a0azt gondolod els\u0151re, hogy el\u00e9g sz\u00e9les a c\u00e9lpiacod. A legt\u00f6bb embernek sz\u00e1raz a keze t\u00e9len, nem? Ez persze igaz, de az okok elt\u00e9r\u0151ek. Van, akinek az id\u0151j\u00e1r\u00e1s sz\u00e1r\u00edtja ki a kez\u00e9t, m\u00e1snak eleve sz\u00e1raz a b\u0151re, de akad, aki csak az\u00e9rt veszi meg a k\u00e9zkr\u00e9met, mert j\u00f3 illata van, m\u00edg m\u00e1sokat pont az vonz egy bizonyos term\u00e9k fel\u00e9, mert nem tartalmaz illatanyagot, ami irrit\u00e1ln\u00e1 a b\u0151r\u00e9t.<\/p>\n
Van annak \u00e9rtelme, hogy \u0151ket mind egy kalap al\u00e1 vedd? Nem, mert neh\u00e9z egyszerre hat\u00e9konyan hirdetni ugyanazt a term\u00e9ket elt\u00e9r\u0151 ig\u00e9nyekre. Az egyik csoport ez\u00e9rt keresi a term\u00e9ket, m\u00e1s pedig m\u00e1s\u00e9rt. De m\u00e9g ha sz\u00e9t is v\u00e1logattad a csoportokat, akkor is tov\u00e1bb bonthatod ezt a csoportot k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 demogr\u00e1fiai t\u00e9nyez\u0151k alapj\u00e1n.<\/p>\n
Min\u00e9l vil\u00e1gosabban \u00e9s pontosabban tudod meghat\u00e1rozni azt, hogy kit c\u00e9lzol, ann\u00e1l hat\u00e9konyabb lehet a marketinged. \u00c9s azt is ki kell der\u00edtened, hogy mi motiv\u00e1lja \u0151ket, mivel ez a m\u00e1sik kulcst\u00e9nyez\u0151 egy j\u00f3 kamp\u00e1nyhoz. De itt van n\u00e9h\u00e1ny k\u00e9rd\u00e9s, amit \u00e9rdemes feltenned magadnak, mert seg\u00edtenek a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9ged meghat\u00e1roz\u00e1s\u00e1ban.<\/p>\n
Hogyan haszn\u00e1lj\u00e1k a jelenlegi \u00fcgyfeleim a term\u00e9kem vagy szolg\u00e1ltat\u00e1som?<\/h3>\n
Mint azt m\u00e1r eml\u00edtett\u00fck, m\u00e9g azok az emberek is, akik haszn\u00e1lnak egy term\u00e9ket vagy szolg\u00e1ltat\u00e1st, elt\u00e9r\u0151 okokb\u00f3l teszik azt, \u00e9s elt\u00e9r\u0151 m\u00f3dokon. Nyilv\u00e1n az az ide\u00e1lis \u00fcgyf\u00e9l, mely massz\u00edv haszn\u00e1l\u00f3ja egy term\u00e9knek vagy szolg\u00e1ltat\u00e1snak, de azokb\u00f3l \u00e1ltal\u00e1ban t\u00f6bb van, akik csak n\u00e9ha veszik haszn\u00e1latba azt. Nyilv\u00e1n mindk\u00e9t csoportot meg akarod c\u00e9lozni, de az el\u0151bbieket sokkal agressz\u00edvebb kamp\u00e1nnyal is c\u00e9lozhatod, r\u00e1ad\u00e1sul az \u00fczenet is m\u00e1s lesz.<\/p>\n
A megl\u00e9v\u0151 \u00fcgyfeleid szegment\u00e1l\u00e1sa teh\u00e1t azon alapul, hogy mik\u00e9nt haszn\u00e1lj\u00e1k a term\u00e9ked vagy szolg\u00e1ltat\u00e1sod. Ha ezzel tiszt\u00e1ban vagy, akkor sokkal m\u00e9lyebb r\u00e1l\u00e1t\u00e1sod lesz a c\u00e9lpiacaidra. Van r\u00e1 es\u00e9ly, hogy ha a jelenlegi \u00fcgyfeleid valamilyen ok miatt szeretik a c\u00e9gedet, akkor a lehets\u00e9ges tov\u00e1bbi \u00fcgyfelek – akiket ugyanazok a c\u00e9lok motiv\u00e1lnak – j\u00f3l reag\u00e1lnak az olyan \u00fczenetekre, melyek hasonl\u00f3 dolgokr\u00f3l sz\u00f3lnak.<\/p>\n
Mit pr\u00f3b\u00e1lok eladni?<\/h3>\n
Lehet, hogy ez nagyon nyilv\u00e1nval\u00f3nak t\u0171nik sz\u00e1modra, de amikor a c\u00e9lpiacod meghat\u00e1roz\u00e1s\u00e1r\u00f3l van sz\u00f3, akkor fontos, hogy pontosan tiszt\u00e1ban legy\u00e9l azzal, mit akarsz eladni. F\u0151leg akkor, ha valami v\u00e1ltoz\u00e1s volt a term\u00e9kn\u00e9l. Az\u00e9rt fontos ez, mert nagyon sok c\u00e9g pr\u00f3b\u00e1lja meg r\u00e9g bev\u00e1lt m\u00f3dszerekkel eladni az \u00faj term\u00e9keket is, azut\u00e1n pedig csod\u00e1lkoznak, hogy mi\u00e9rt nem j\u00f6nnek az eredm\u00e9nyek.<\/p>\n
De ak\u00e1r valami \u00faj dolgot pr\u00f3b\u00e1lsz meg eladni, ak\u00e1r a megl\u00e9v\u0151 term\u00e9ked elad\u00e1said akarod n\u00f6velni, fontos tudni, hogy van-e \u00faj c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9ged, \u00e9s kik \u0151k. A k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 term\u00e9kek \u00e9s szolg\u00e1ltat\u00e1sok k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 k\u00f6z\u00f6ns\u00e9geket vonzanak, ez\u00e9rt az eladott term\u00e9ket vagy szolg\u00e1ltat\u00e1st tekintve m\u00e1r egy kis v\u00e1ltoz\u00e1s is jelent\u0151s befoly\u00e1ssal van arra, hogyan is kellene eladnod azt.<\/p>\n
Teh\u00e1t, ha p\u00e9ld\u00e1ul kekszeket \u00e1rulsz, de az \u00faj term\u00e9ked egy organikus, tej- \u00e9s glut\u00e9nmentes term\u00e9k, akkor annak eg\u00e9szen m\u00e1s lesz a marketingje, mint a hagyom\u00e1nyos kekszeknek. A c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9get ugyanis nem annyira az \u00edz \u00e9rdekli, sokkal ink\u00e1bb az \u00f6sszetev\u0151k, \u00edgy ink\u00e1bb az eg\u00e9szs\u00e9gess\u00e9gre kell \u00f6sszpontos\u00edtani.<\/p>\n
Ugyanakkor, ha a legt\u00f6bb vev\u0151d a hagyom\u00e1nyos kekszeidet kedveli, akkor \u0151k nem val\u00f3sz\u00edn\u0171, hogy elkezdik v\u00e1s\u00e1rolni az organikus term\u00e9ked, csak az\u00e9rt, mert eg\u00e9szs\u00e9ges. \u0150ket a kekszek \u00edze \u00e9rdekli, melyet m\u00e1r ismernek \u00e9s szeretnek. \u00cdgy a marketingn\u00e9l sokkal ink\u00e1bb az \u00edzre kell helyezned a hangs\u00falyt \u00e9s kev\u00e9sb\u00e9 az \u00f6sszetev\u0151kre.<\/p>\n
Mit csin\u00e1l a konkurencia?<\/h3>\n
Mik\u00f6zben a marketing alapelve, hogy pr\u00f3b\u00e1lj meg k\u00fcl\u00f6nb\u00f6zni a t\u00f6bbiekt\u0151l, nagyon sokat tanulhatsz is t\u0151l\u00fck. Egyr\u00e9szt arr\u00f3l, hogy mit \u00e9rdemes csin\u00e1lnod, m\u00e1sr\u00e9szt arr\u00f3l, hogy mit nem. Ha ugyanazt a c\u00e9lcsoportot c\u00e9lzod meg, mint a konkurencia, akkor k\u00e9nytelen vagy ugyanazokat a kulcsfontoss\u00e1g\u00fa szavakat \u00e9s kifejez\u00e9seket haszn\u00e1lni, hogy felkeltsd a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9g figyelm\u00e9t.<\/p>\n
Ezzel szemben, ha meg akarod k\u00fcl\u00f6nb\u00f6ztetni magad t\u0151l\u00fck, mert m\u00e1s k\u00f6z\u00f6ns\u00e9get pr\u00f3b\u00e1lsz el\u00e9rni, akkor m\u00e1s \u00e1rat, m\u00e1s term\u00e9ket \u00e9rdemes k\u00edn\u00e1lnod, egy kicsit m\u00e1s m\u00f3don. \u00c9ppen \u00fagy, hogy a megc\u00e9lzott csoportnak felkeltsd a figyelm\u00e9t.\u00a0A l\u00e9nyeg az, hogy a konkurencia marketingtev\u00e9kenys\u00e9g\u00e9nek vizsg\u00e1lat\u00e1val meg\u00e1llap\u00edthatod, hogy kik tartoznak vagy tartozhatn\u00e1nak a Te c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9gedbe, \u00e9s mik\u00e9nt tudod \u0151ket el\u00e9rni.<\/p>\n
Mekkora a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9g m\u00e9rete?<\/h3>\n
V\u00e9g\u00fcl pedig az is fontos, hogy ne csak a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9get pr\u00f3b\u00e1ld behat\u00e1rolni, hanem azt is, hogy mekkora a m\u00e9rete ennek a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gnek. Ez az\u00e9rt fontos, mert mik\u00f6zben igaz, hogy min\u00e9l jobban lesz\u0171k\u00edted a c\u00e9lcsoportod, ann\u00e1l szem\u00e9lyre szabottabb, jobban c\u00e9lzott \u00fczeneteket tudsz nekik k\u00fcldeni, de ha m\u00e1r csak egy-k\u00e9t ember maradt a c\u00e9lcsoportban, akkor nem felt\u00e9tlen\u00fcl \u00e9ri meg az eg\u00e9sz tev\u00e9kenys\u00e9g.<\/p>\n
Amennyiben ebbe a probl\u00e9m\u00e1ba futsz bele, vagyis nem tudod hat\u00e9konyan megc\u00e9lozni a kiv\u00e1lasztott c\u00e9lpiacod, akkor \u00e9rdemes egy l\u00e9p\u00e9st h\u00e1tr\u00e9bb l\u00e9pni, \u00e9s egy kicsit kib\u0151v\u00edteni a c\u00e9lcsoport m\u00e9ret\u00e9t. \u00d6k\u00f6lszab\u00e1lyk\u00e9nt tal\u00e1n \u00e9rv\u00e9nyes lehet, hogy egy megc\u00e9lzott csoportnak mintegy 3 sz\u00e1zal\u00e9ka \u00e1llhat k\u00e9szen a v\u00e1s\u00e1rl\u00e1sra, \u00e9s tov\u00e1bbi 3 sz\u00e1zal\u00e9k tal\u00e1n meggy\u0151zhet\u0151 err\u0151l. Ha n\u00e1lad ez a 3-6 sz\u00e1zal\u00e9k nem jelent elegend\u0151 \u00fcgyfelet, vagyis nem jelentene elfogadhat\u00f3 bev\u00e9telt, akkor a c\u00e9lpiacod t\u00fals\u00e1gosan sz\u0171kre szabott.<\/p>\n
\u00d6sszess\u00e9g\u00e9ben teh\u00e1t elmondhat\u00f3, hogy mik\u00f6zben k\u00f6nny\u0171 felt\u00e9telezni azt, hogy ki tartozik a c\u00e9lcsoportunkba, \u00e9s hogy \u0151k mit akarnak, \u00e9rdemes id\u0151t sz\u00e1nni arra, hogy meghat\u00e1rozd:<\/p>\n
\n- mit akarsz eladni<\/li>\n
- kinek akarod eladni<\/li>\n
- \u00e9s hogy akarod eladni<\/li>\n<\/ul>\n
Mert ez\u00e1ltal jav\u00edthatod a marketingeredm\u00e9nyeidet. Lehet persze, hogy nem ez a legizgalmasabb vagy legcsillog\u00f3bb r\u00e9sze a marketingnek, azonban kiker\u00fclhetetlen eleme minden marketingkamp\u00e1nynak.<\/p>\n
Friss\u00edt\u00e9s, 2022.07.07.:<\/em><\/p>\nMi az a „niche”? \u00c9s hogyan tal\u00e1ld meg?<\/h2>\n\n\n
A niche egy olyan term\u00e9k vagy szolg\u00e1ltat\u00e1s, mely sz\u0171kebb, specializ\u00e1ltabb k\u00f6z\u00f6ns\u00e9get vonz. Val\u00f3sz\u00edn\u0171leg neked is van r\u00e9spiacod, csak tal\u00e1n m\u00e9g nem hat\u00e1roztad meg magadnak. Egyszer\u0171en fogalmazva a niche a piac egy olyan kisebb szelete, melynek speci\u00e1lis ig\u00e9nyei vannak. Ha meghat\u00e1rozod, hogy sz\u00e1modra mi ez a r\u00e9spiac, akkor lesz egy olyan kis, piaci szeleted, ahol meghat\u00e1roz\u00f3 szerepl\u0151v\u00e9 v\u00e1lhatsz.<\/p>\n\n\n\n
Min\u00e9l speci\u00e1lisabb a niche, ann\u00e1l k\u00f6nnyebben tudsz benne els\u0151 sz\u00e1m\u00fa szerepl\u0151v\u00e9 v\u00e1lni. Itt j\u00f6nnek k\u00e9pbe az \u00fagynevezett long tail kulcsszavak<\/a>, melyek ugyan kevesebb forgalmat hoznak, ugyanakkor a m\u00e9r\u00e9sek alapj\u00e1n kirajzol\u00f3dik, hogy jobb a konverzi\u00f3s ar\u00e1nyuk.<\/p>\n\n\n\nA piaci r\u00e9s megtal\u00e1l\u00e1s\u00e1hoz el\u0151sz\u00f6r meg kell hat\u00e1roznod a f\u0151 kateg\u00f3ri\u00e1t, amelyben tev\u00e9kenykedsz, majd ezt le kell sz\u0171k\u00edteni egy keskenyebb szeletre. Elvileg olyan lehet\u0151s\u00e9get keresel, mely nem t\u00fal \u00e1ltal\u00e1nos, de nem is annyira sz\u0171k, hogy egy\u00e1ltal\u00e1n ne hozzon sz\u00e1mottev\u0151 \u00fczletet<\/strong>. Teh\u00e1t egy \u00e1ltal\u00e1nos term\u00e9kb\u0151l indulsz ki, melyhez olyan tulajdons\u00e1got, r\u00e9szletet teszel, melyek l\u00e9trehozz\u00e1k a niche verzi\u00f3t.<\/p>\n\n\n\nIlyen lehet p\u00e9ld\u00e1ul, ha mondjuk n\u00e1polyi pizz\u00e1t k\u00e9sz\u00edtesz, de azt lesz\u0171k\u00edted egy veg\u00e1n verzi\u00f3ra, \u00e9s ez lesz a te niche piacod. Vagy mondjuk egy blogot \u00edrsz a n\u00e9pzen\u00e9r\u0151l, de ezen bel\u00fcl csak egy n\u00e9pnek a zen\u00e9j\u00e9t j\u00e1rja k\u00f6r\u00fcl a blog. Ez lesz a Te niche-ed, melyre egy meghat\u00e1rozott, sz\u0171k c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9g lesz vev\u0151.<\/p>\n\n\n\n
Ahhoz persze, hogy meghat\u00e1rozd a niche-tulajdons\u00e1got vagy r\u00e9szletet, figyelembe kell venned – a weboldalad elemz\u00e9se alapj\u00e1n -, hogy milyen k\u00f6z\u00f6ns\u00e9get vonz ez a r\u00e9szlet, \u00e9s persze, hogy mi a term\u00e9ked. Min\u00e9l t\u00f6bbet tudsz a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gedr\u0151l, ann\u00e1l pontosabban meg tudod hat\u00e1rozni, hogy \u0151k hogyan l\u00e1tj\u00e1k a term\u00e9ked. \u00cdgy hat\u00e9konyabban tudsz hirdetni is, esetleg kifejleszthetsz \u00faj term\u00e9keket, melyek jobban kiel\u00e9g\u00edtik a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9g speci\u00e1lis ig\u00e9nyeit.<\/p>\n\n\n\n
De mi\u00e9rt jobb egy sz\u0171kebb c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9get megc\u00e9lozni, mint a sz\u00e9les nagyk\u00f6z\u00f6ns\u00e9get?<\/h3>\n\n\n\n
Az\u00e9rt, mert amikor egy sz\u00e9les ter\u00fcleten pr\u00f3b\u00e1lsz versenyezni, akkor a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gedbe sokf\u00e9le ember beleker\u00fcl, \u00edgy nehezebben tudod mindegyik\u00fcknek kiel\u00e9g\u00edteni az ig\u00e9nyeit, \u00e9s nehezebben tudsz kiemelkedni.<\/p>\n\n\n\n
Viszont min\u00e9l keskenyebb a r\u00e9spiac, ann\u00e1l kisebb versennyel n\u00e9zel szembe, \u00edgy pedig k\u00f6nnyebb lesz k\u00fcl\u00f6nb\u00f6zni is a versenyt\u00e1rsakt\u00f3l. Ugyanakkor sokkal jobban r\u00e1l\u00e1tsz a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9ged ig\u00e9nyeire is, \u00e9s meg\u00e9rted, hogy a term\u00e9ked mik\u00e9nt seg\u00edthet a sz\u00e1mukra. <\/p>\n\n\n\n
Arra ugyanakkor figyelni kell, hogy t\u00fals\u00e1gosan ne sz\u0171k\u00edtsd le a piacod. \u00c9rdemes t\u00f6bbf\u00e9le niche-t kigondolni<\/strong>, majd n\u00e9mi kutat\u00e1st v\u00e9gezni, hogy meg\u00e1llap\u00edthasd, melyik ir\u00e1nt mennyi ember \u00e9rdekl\u0151dik \u00e9s mekkora a verseny. <\/p>\n\n\n\nHa az ide\u00e1lis \u00fcgyfelet keresed a magad sz\u00e1m\u00e1ra, akkor v\u00e1laszold meg azt a k\u00e9rd\u00e9st, hogy hol tal\u00e1lhat\u00f3 a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9ged, milyen \u00e9letkor\u00faak, milyen nem\u0171ek, milyen \u00e9rt\u00e9keik vannak, milyen \u00e9letst\u00edlusuk. Haszn\u00e1lhatod ugyan a k\u00e9pzeleted a v\u00e1laszokhoz, de az adatokat semmi nem helyettes\u00edti.<\/p>\n\n\n\n
A niche nem csak a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gedr\u0151l sz\u00f3l, hanem a term\u00e9kedr\u0151l is<\/h3>\n\n\n\n
Nagyon j\u00f3l kell ismerni ahhoz a term\u00e9ked, hogy tudd, hogyan sz\u0171k\u00edtheted. A legt\u00f6bb term\u00e9knek m\u00e1r eleve van n\u00e9h\u00e1ny egyedi tulajdons\u00e1ga. A term\u00e9ked m\u00e1shogy n\u00e9z ki, mint a konkurenci\u00e1\u00e9? M\u00e1s a sz\u00edne, a form\u00e1ja? Van egy olyan plusz tulajdons\u00e1ga, ami egy\u00e9b term\u00e9keknek nincs? Hol \u00e9rhet\u0151 el a term\u00e9ked? Pr\u00e9mium term\u00e9k, vagy ink\u00e1bb az \u00e1r\u00e1val akar gy\u0151zni?<\/p>\n\n\n\n
Amikor \u00e1tgondolod a term\u00e9ked \u00e9s a szolg\u00e1ltat\u00e1sod tulajdons\u00e1gait, akkor azt se felejtsd el, hogy Te is r\u00e9sze vagy ennek. Olyan k\u00e9rd\u00e9sek mer\u00fclhetnek fel ezzel kapcsolatban, hogy mi adja a hiteless\u00e9ged? Van valamilyen speci\u00e1lis tud\u00e1sod, szem\u00e9lyes tapasztalatod, ami megk\u00fcl\u00f6nb\u00f6ztet a konkurenci\u00e1t\u00f3l? A v\u00e1laszok seg\u00edteni fognak abban, hogy fel\u00e9p\u00edts egy r\u00e9szletesebb k\u00e9pet arr\u00f3l, hogy mit is k\u00edn\u00e1lhatsz az embereknek.<\/p>\n\n\n\n
Ha m\u00e1r van egy c\u00e9ged, ami m\u0171k\u00f6dik, akkor j\u00f3 megold\u00e1s, ha v\u00e9gzel egy kutat\u00e1st. A leghat\u00e9konyabb m\u00f3dja a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9g megismer\u00e9s\u00e9nek, ha kapcsolatba l\u00e9psz vel\u00fck. Ezt megteheted ak\u00e1r a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9gi m\u00e9di\u00e1ban, ak\u00e1r szem\u00e9lyesen, de figyelheted a hozz\u00e1sz\u00f3l\u00e1sokat, \u00e9rt\u00e9kel\u00e9seket is (ha vannak). Ha van egy p\u00e1r lelkes \u00fcgyfeled, akkor vedd fel vel\u00fck a kapcsolatot, besz\u00e9lj vel\u00fck, hogy kider\u00edtsd, mit szeretnek a term\u00e9kedben vagy szolg\u00e1ltat\u00e1sodban. <\/p>\n\n\n\n
Olyan k\u00e9rd\u00e9seket tegy\u00e9l fel nekik, hogy <\/p>\n\n\n\n
- a term\u00e9ked milyen probl\u00e9m\u00e1jukat oldja meg? <\/li>
- Mi\u00e9rt T\u00e9ged v\u00e1lasztottak a konkurencia helyett? <\/li>
- A term\u00e9ked mely tulajdons\u00e1g\u00e1t, funkci\u00f3j\u00e1t tal\u00e1lj\u00e1k a leghasznosabbnak? <\/li>
- Milyen m\u00e1s lehet\u0151s\u00e9geket vesznek fontol\u00f3ra, amikor a hasonl\u00f3 term\u00e9kek k\u00f6z\u00f6tt keresg\u00e9lnek? <\/li><\/ul>\n\n\n\n
Kapsz majd egy rak\u00e1s \u00e9rt\u00e9kes \u00e9s olykor meglep\u0151 v\u00e1laszt. Ha ezeken t\u00fal vagy, \u00e9s m\u00e1r k\u00f6rvonalaz\u00f3dik, hogy milyen kateg\u00f3ri\u00e1ban, milyen k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gnek, milyen term\u00e9ket akarsz k\u00edn\u00e1lni, akkor itt az ideje, hogy ezeket \u00f6sszerakd.<\/p>\n\n\n\n
Sok lehet\u0151s\u00e9g lesz m\u00e1r el\u0151tted, melyb\u0151l ki kell v\u00e1lasztanod n\u00e9h\u00e1nyat. Ezeket hozz\u00e1teszed a f\u0151 kateg\u00f3ri\u00e1dhoz \u00e9s l\u00e1tod a pontos lehet\u0151s\u00e9geket a niche-ek meghat\u00e1roz\u00e1s\u00e1ra. Ne feledd, hogy a c\u00e9l olyan r\u00e9spiacokat tal\u00e1lni, melyek nem t\u00fal \u00e1ltal\u00e1nosak, de nem is t\u00fal sz\u0171kek.<\/p>\n\n\n\n
V\u00e9g\u00fcl, amit nem szabad elfelejteni, hogy a r\u00e9spiacok \u00e1lland\u00f3an v\u00e1ltoznak, fejl\u0151dnek. Egy id\u0151 ut\u00e1n lehet, hogy egy r\u00e9gebbi niche-ed nem passzol hozz\u00e1d vagy a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gedhez m\u00e1r annyira, mint egykor. Ez\u00e9rt a r\u00e9spiac alakul\u00e1s\u00e1t folyamatosan figyelemmel kell k\u00eds\u00e9rni, v\u00e1ltoztatni, vagy \u00faj niche-t keresni.
<\/p>\n\r\n