{"id":769,"date":"2014-06-06T13:08:12","date_gmt":"2014-06-06T11:08:12","guid":{"rendered":"http:\/\/blog.webshark.hu\/?p=769"},"modified":"2014-06-06T13:10:03","modified_gmt":"2014-06-06T11:10:03","slug":"mit-tanulhat-az-online-marketing-legujabb-mediatrendekbol","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/blog.webshark.hu\/2014\/06\/06\/mit-tanulhat-az-online-marketing-legujabb-mediatrendekbol\/","title":{"rendered":"Mit tanulhat az online marketing a leg\u00fajabb m\u00e9diatrendekb\u0151l?"},"content":{"rendered":"
A tartalom el\u0151\u00e1ll\u00edt\u00e1s\u00e1nak vitathatatlan kir\u00e1lyai m\u00e9g mindig az online lapok. T\u00f6rt\u00e9nt azonban az elm\u00falt egy-k\u00e9t \u00e9vben n\u00e9mi v\u00e1ltoz\u00e1s a trendekben, a semmib\u0151l bukkantak fel \u00faj szerepl\u0151k, \u00e1lltak az \u00e9lre, alaposan r\u00e1verve a r\u00e9gi, klasszikus online m\u00e9diumok olvasotts\u00e1g\u00e1ra. Kik ezek, miben hoztak \u00fajat, \u00e9s mit leshet el t\u0151l\u00fck az online marketing?<\/strong><\/p>\n <\/p>\n \u00c9vr\u0151l \u00e9vre \u00fajabb \u00e9s \u00fajabb gener\u00e1ci\u00f3i n\u0151nek fel az online m\u00e9diumoknak, \u00e9s tasz\u00edtj\u00e1k le az el\u0151z\u0151 gener\u00e1ci\u00f3t a tr\u00f3nr\u00f3l. Az olyan kor\u00e1bbi kir\u00e1lyok, mint amilyen p\u00e1r \u00e9ve m\u00e9g a Huffington Post vagy a Gawker volt, ugyan meg\u0151rizt\u00e9k s\u00falyukat, azonban ma m\u00e1r ink\u00e1bb olyan szerepl\u0151kre figyel a vil\u00e1g \u00fajdons\u00e1gokra \u00e9s trendekre \u00e9rz\u00e9keny szelete, mint a BuzzFeed vagy az Upworthy. De legf\u0151k\u00e9ppen a n\u00e9p figyel r\u00e1juk, igaz egyel\u0151re ink\u00e1bb csak Amerik\u00e1ban.<\/p>\n Ha siker\u00fck kulcs\u00e1t keress\u00fck, akkor azt a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9gi m\u00e9di\u00e1ban tal\u00e1lhatjuk meg, \u00e9s ezen bel\u00fcl is legf\u0151k\u00e9ppen a Facebookot haszn\u00e1lj\u00e1k ki a l\u00e1togat\u00f3sz\u00e1m n\u00f6vel\u00e9s\u00e9re. Mivel az emberekben er\u0151s a k\u00e9sztet\u00e9s arra, hogy bizonyos t\u00edpus\u00fa tartalmakat l\u00e1jkoljanak, megosszanak, \u00edgy egy-egy \u00edrott tartalom v\u00edrusk\u00e9nt fut \u00e1t a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9gi m\u00e9dia adott szelet\u00e9n, nem mell\u00e9kesen nagy olvasotts\u00e1got gener\u00e1lva az eredeti k\u00f6zl\u0151nek. (Megjegyz\u00e9s: a Facebook sem szereti, ha kihaszn\u00e1lj\u00e1k – f\u0151k\u00e9nt, ha ez\u00e9rt nem fizetnek neki – \u00edgy\u00a0lend\u00fcletes algoritmusfriss\u00edt\u00e9sei sor\u00e1n nemr\u00e9g \u00fagy m\u00f3dos\u00edtotta az EdgeRanket, hogy az alaposan odavert mindk\u00e9t, alapvet\u0151en bel\u0151le \u00e9l\u0151 site-nak. Az \u00e1prilisi sz\u00e1mokban ez m\u00e1r benne van, teh\u00e1t ekkor m\u00e1r tapasztalhat\u00f3 volt a visszaes\u00e9s.)<\/p>\nA k\u00f6z\u00f6ss\u00e9gi m\u00e9di\u00e1ra \u00e9p\u00edtenek<\/h2>\n