Az emberek k\u00e9tszer olyan motiv\u00e1ltak arra, hogy elker\u00fclj\u00e9k a vesztes\u00e9get<\/a>, mint hogy megszerezzenek valamit. Mit jelent ez? Azt, hogy haszn\u00e1lhatsz olyan mondatot, miszerint: „Ne fizessen t\u00f6bbet! Regisztr\u00e1ljon m\u00e9g ma!”, ahelyett, hogy azt mondan\u00e1d, „Sp\u00f3roljon meg x ezer forintot a gyors regisztr\u00e1ci\u00f3val!”<\/p>\n\n\n\nNe hagyj benne hib\u00e1t!<\/h4>\n\n\n\n
Hab\u00e1r a olvas\u00f3k akkor is meg\u00e9rtik az e-mailed sz\u00f6veg\u00e9t, ha el\u00edr\u00e1sok, helyes\u00edr\u00e1si hib\u00e1k vannak benne, de nem kelt benn\u00fck j\u00f3 benyom\u00e1st, amikor azt l\u00e1tj\u00e1k, hogy nem figyelsz a r\u00e9szletekre.<\/p>\n\n\n\n
Tedd fel magadnak ezt a k\u00e9rd\u00e9st!<\/h4>\n\n\n\n
Ez a tartalom hasznos az olvas\u00f3inknak? Amennyiben egy h\u00edrlev\u00e9l vagy b\u00e1rmilyen tartalom egy e-mailben nem azt k\u00edn\u00e1lja az embereknek, amire nekik sz\u00fcks\u00e9g\u00fck van, akkor nem \u00e9rdemes kik\u00fcldeni. Amennyiben figyelsz az emberek ig\u00e9nyeire, akkor j\u00f3val nagyobb es\u00e9llyel fogj\u00e1k elolvasni az e-mailedet, b\u00e1rmilyen t\u00e1rgysort is adj\u00e1l neki. Ez ugyanis arr\u00f3l sz\u00f3l, hogy siker\u00fcl-e ki\u00e9p\u00edteni a bizalmat a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9geddel. Ide kapcsol\u00f3dik az is, hogy minden e-mailedben legyen legal\u00e1bb 90 sz\u00e1zal\u00e9k hasznos tartalom a 10 sz\u00e1zal\u00e9knyi prom\u00f3ci\u00f3 mellett!<\/p>\n\n\n\n
Legyen egy\u00e9ni a st\u00edlusa!<\/h4>\n\n\n\n
J\u00f3 megk\u00f6zel\u00edt\u00e9s lehet, ha \u00fagy \u00edrod meg a h\u00edrleveled, mint ha egy bar\u00e1todnak \u00edrn\u00e1l levelet. \u00c9s ez nem csak a B2C, hanem a B2B c\u00e9gekn\u00e9l is m\u0171k\u00f6dik. K\u00fcl\u00f6n\u00f6sen akkor, ha a feliratkoz\u00f3k m\u00e9g \u00fajak \u00e9s nincsenek k\u00e9szen egy hagyom\u00e1nyos lead-szerz\u0151 kamp\u00e1nyra. Az ilyen hangnemmel bizalmat alak\u00edthatsz ki. Ebben seg\u00edt m\u00e9g az is, ha nem a c\u00e9ged log\u00f3j\u00e1t haszn\u00e1lod az e-mailben, hanem egy emberi arcot vagy a c\u00e9ges kabala\u00e1llatot.<\/p>\n\n\n\n
Tedd lehet\u0151v\u00e9 a p\u00e1rbesz\u00e9det!<\/h4>\n\n\n\n
Ehhez az kell, hogy egy szem\u00e9lyes e-mail-c\u00edmr\u0151l k\u00fcldd ki a leveleket, ne pedig egy automata, „do-not-reply” levelet kapjanak a feliratkoz\u00f3k. Ne \u00e1llj meg azonban itt: olvasd is el a v\u00e1laszokat, melyek az e-mail-c\u00edmre \u00e9rkeznek, majd v\u00e1laszolj r\u00e1juk, ha sz\u00fcks\u00e9ges. Azt is megteheted, hogy k\u00e9rd\u00e9seket teszel fel a h\u00edrleveledben, majd jelzed, hogy v\u00e1rod r\u00e1 a v\u00e1laszokat, szint\u00e9n e-mailben. Ezzel \u00e9rt\u00e9kes jelz\u00e9seket szerezhetsz a feliratkoz\u00f3kt\u00f3l.<\/p>\n\n\n\n
Hogyan tedd olvashat\u00f3bb\u00e1 a h\u00edrleveled?<\/h2>\n\n\n\n
Mik\u00f6zben egy h\u00edrlev\u00e9ln\u00e9l \u00e1ltal\u00e1ban tesztelj\u00fck a t\u00e1rgy sz\u00f6veg\u00e9t, illetve a benne szerepl\u0151 cselekv\u00e9sre \u00f6szt\u00f6nz\u0151 linkeket, gombokat (CTA – call to action), addig mag\u00e1t a sz\u00f6veget nem tesztelj\u00fck olyan szempontb\u00f3l, hogy mennyire m\u0171k\u00f6dik hat\u00e9konyan. Pedig ahhoz, hogy j\u00f3l m\u0171k\u00f6dj\u00f6n egy e-mailes sz\u00f6veg, azaz hogy \u00e1t tudd adni az \u00fczeneted az embereknek, k\u00f6nnyen olvashat\u00f3nak kell lennie<\/strong>. Ezen m\u00falik az, hogy h\u00e1ny olvas\u00f3 jut el v\u00e9g\u00fcl a call to actionh\u00f6z, \u00e9s kattint r\u00e1. Ha egy sz\u00f6vegt\u0151l megrettennek, akkor es\u00e9lytelen, hogy konvert\u00e1ljanak.<\/p>\n\n\n\nAz emberek rengeteg e-mailt kapnak naponta. Az Egyes\u00fclt \u00c1llamokban egy \u00e1tlagos irodai dolgoz\u00f3 mintegy 121 darabot<\/a>. Meg kell teh\u00e1t k\u00fczdeni az emberek figyelm\u00e9\u00e9rt. Amit az is nehez\u00edti, hogy csak nagyon r\u00f6vid ideig, mintegy 8 m\u00e1sodpercig k\u00e9pesek b\u00e1rmire is figyelni<\/a>. Ezt a keretet kell teh\u00e1t kihaszn\u00e1lni arra, hogy a felhaszn\u00e1l\u00f3 v\u00e9g\u00fcl eljusson a konverzi\u00f3hoz, hiszen sz\u00e1modra ez a legfontosabb c\u00e9l.<\/p>\n\n\n\nEbben a 8 m\u00e1sodpercben is rendk\u00edv\u00fcl figyelmetlenek az emberek, hiszen, mint a webdesignb\u00f3l is tudjuk,