Google el\u0151\u00edr\u00e1sait itt olvashatod<\/a>. Itt egyszer\u0171bb tal\u00e1n az adapt\u00edv form\u00e1tumot haszn\u00e1lni, mindenesetre ezeknek a k\u00f6vetelm\u00e9nyei elt\u00e9rnek a statikus k\u00e9pekkel k\u00e9sz\u00edtett hirdet\u00e9sek\u00e9t\u0151l.<\/p>\n\n\n\nOptimaliz\u00e1lj!<\/h4>\n\n\n\n
Ha ezt k\u00f6vet\u0151en elind\u00edtod a kamp\u00e1nyt, akkor mivel display hirdet\u00e9sr\u0151l van sz\u00f3, nem \u00e1rt figyelned majd az elhelyez\u00e9sekre, illetve a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9g m\u00e9rete is fontos. N\u00e9h\u00e1ny h\u00e9tnyi fut\u00e1s ut\u00e1n (ez a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9g m\u00e9ret\u00e9t\u0151l f\u00fcgg) m\u00e1r elegend\u0151 adatod lesz az optimaliz\u00e1l\u00e1shoz a teljes\u00edtm\u00e9ny alapj\u00e1n. A c\u00e9l az, hogy folyamatosan finom\u00edtsd a kamp\u00e1nyt, hogy j\u00f3l m\u0171k\u00f6dj\u00f6n. <\/p>\n\n\n\n
Milyen hib\u00e1kat ne k\u00f6vess el retarget\u00e1l\u00e1sn\u00e1l?<\/h2>\n\n\n\nRosszul m\u00e9red fel a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9g m\u00e9ret\u00e9t<\/h4>\n\n\n\n
Sokan azt hiszik, hogy az \u00fajra megc\u00e9lozhat\u00f3 k\u00f6z\u00f6ns\u00e9g\u00fck m\u00e9rete m\u00e1r kell\u0151en nagy, holott sok esetben nincs \u00edgy. \u00c9rdemes haszn\u00e1lni az analitik\u00e1t, mely megmutatja, hogy h\u00e1ny olyan visszat\u00e9r\u0151 l\u00e1togat\u00f3 van havi szinten, akit meg lehet c\u00e9lozni. A Google Ads lehet\u0151v\u00e9 teszi a remarketinglista haszn\u00e1lat\u00e1t ezer felhaszn\u00e1l\u00f3t\u00f3l, azonban ekkora k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gt\u0151l nem felt\u00e9tlen\u00fcl kell sz\u00e1mottev\u0151 mennyis\u00e9g\u0171 konverzi\u00f3ra sz\u00e1m\u00edtani.<\/p>\n\n\n\n
Ugyanazt pr\u00f3b\u00e1lod csak eladni, amit megn\u00e9zett a felhaszn\u00e1l\u00f3<\/h4>\n\n\n\n
Hab\u00e1r sokszor igaz, hogy ha valamilyen term\u00e9k ir\u00e1nt \u00e9rdekl\u0151d\u00f6tt egy l\u00e1togat\u00f3, akkor ha egy vonz\u00f3bb aj\u00e1nlattal tal\u00e1lod meg, v\u00e1s\u00e1rolni fog, nem minden esetben van \u00edgy. Sokszor el\u0151fordul, hogy valaki m\u00e9gsem azt akarja megvenni, amit megn\u00e9zett, hanem valami m\u00e1st, mert meggondolta mag\u00e1t. <\/p>\n\n\n\n
Sok felhaszn\u00e1l\u00f3 a felfedez\u0151 szakaszban m\u00e9g sincs tiszt\u00e1ban azzal, hogy val\u00f3ban az a probl\u00e9ma, amit els\u0151 k\u00f6rben meg akar oldani. Lehet, hogy a keres\u00e9s sor\u00e1n j\u00f6n r\u00e1, hogy m\u00e1s megold\u00e1sra van sz\u00fcks\u00e9ge, mert a probl\u00e9m\u00e1ja sem az, mint amit el\u0151sz\u00f6r felt\u00e9telezett.<\/p>\n\n\n\n
Ez\u00e9rt nem csak egyszer\u0171en azzal kell pr\u00f3b\u00e1lkozni, hogy ugyanazt a term\u00e9ket akarod neki eladni, amit megn\u00e9zett, hanem m\u00e1s, kapcsol\u00f3d\u00f3 term\u00e9keket, melyek esetleg jobb v\u00e1laszt adni a probl\u00e9m\u00e1j\u00e1ra. <\/p>\n\n\n\n
Nem z\u00e1rod ki a kor\u00e1bbi vev\u0151ket<\/h4>\n\n\n\n
Azok az \u00fcgyfelek, akik \u00e9ppen v\u00e1s\u00e1roltak t\u0151led, nem val\u00f3sz\u00edn\u0171, hogy ism\u00e9t ugyanazt a term\u00e9ket meg akarj\u00e1k venni. Ez el\u00e9gg\u00e9 egy\u00e9rtelm\u0171, m\u00e9gis sokan c\u00e9loznak kor\u00e1bbi v\u00e1s\u00e1rl\u00f3kat, akik csak nemr\u00e9g v\u00e1s\u00e1roltak. Pedig azokat az \u00fcgyfeleket, akik az elm\u00falt id\u0151szakban (term\u00e9kt\u0151l, szolg\u00e1ltat\u00e1st\u00f3l f\u00fcgg az id\u0151tartam) v\u00e1s\u00e1roltak, nyugodtan ki lehet z\u00e1rni<\/p>\n\n\n\n
Kiv\u00e9ve persze akkor, ha cross-sellt szeretn\u00e9l. Ilyenkor egyb\u0151l a v\u00e1s\u00e1rl\u00e1s ut\u00e1n pr\u00f3b\u00e1lkozhatsz retargeting alap\u00fa meggy\u0151z\u00e9ssel. Ugyanakkor ebben az esetben is \u00e1t kell gondolnod, hogy mekkora id\u0151szakban lehets\u00e9ges egy\u00e1ltal\u00e1n eladnod plusz term\u00e9ket vagy szolg\u00e1ltat\u00e1st egy \u00fcgyf\u00e9lnek.<\/p>\n\n\n\n
Csak r\u00f6vid t\u00e1vban gondolkodsz<\/h4>\n\n\n\n
A retarget\u00e1l\u00e1s \u00e1ltal\u00e1ban r\u00f6vid t\u00e1v\u00fa taktik\u00e1t jelent, teh\u00e1t azokat c\u00e9lozzuk, akik csak nemr\u00e9g j\u00e1rtak a weboldalunkon, de nem v\u00e1s\u00e1roltak. Ugyanakkor egy\u00e1ltal\u00e1n nem lehetetlen, hogy azokat is \u00e9rdemes el\u00e9rni, akik ak\u00e1r egy \u00e9ve j\u00e1rtak utolj\u00e1ra az oldalon. \u00c9rdemes figyelembe venni a term\u00e9ked, \u00e9s azt, hogy azt milyen id\u0151k\u00f6z\u00f6nk\u00e9nt v\u00e1s\u00e1rolj\u00e1k meg az emberek.<\/p>\n\n\n\n
Nem szegment\u00e1lsz<\/h4>\n\n\n\n
Az \u00fajrac\u00e9lz\u00e1sos kamp\u00e1nyokat \u00e9rdemes szegment\u00e1lni, p\u00e9ld\u00e1ul viselked\u00e9s alapj\u00e1n. Teh\u00e1t mondjuk annak megfelel\u0151en c\u00e9lzol, hogy milyen oldalad n\u00e9zte meg egy felhaszn\u00e1l\u00f3, vagy milyen cselekv\u00e9st hajtott v\u00e9gre. Emellett adott esetben \u00e9rdemes lehet ak\u00e1r hely alapj\u00e1n, vagy becs\u00fclt \u00fcgyf\u00e9l \u00e9lettartam \u00e9rt\u00e9k alapj\u00e1n.<\/p>\n\n\n\n
Nem t\u00f6r\u0151dsz a gyakoris\u00e1ggal<\/h4>\n\n\n\n
Nyomaszt\u00f3 tud lenni az emberek sz\u00e1m\u00e1ra egy olyan hirdet\u00e9s, amit \u00fajra \u00e9s \u00fajra l\u00e1tnak. Ez olyan \u00e9rz\u00e9st kelt a felhaszn\u00e1l\u00f3kban, mint ha egy c\u00e9g \u00fcld\u00f6zn\u00e9 \u0151ket valamely term\u00e9k\u00e9vel. Ha pedig zavar\u00f3v\u00e1 v\u00e1lik, akkor garant\u00e1ltan nem fogja megvenni azt a term\u00e9ket.<\/p>\n\r\n